Vilket liv...

Jag har. Känns som det ända jag gör är att plugga och jobba! har dödat mig nu och pluggat som fan. Gjorde klart min hemtenta nu och skrev klart en analys som ska in på tisdag, sen hade jag egentligen velat göra klart svenska uppgifterna som ska lämnas in på tisdag men glömde dom böckerna i skolan:/ men nu är det lite gjort iaf, skönt! men ändå ligger projektet där som en klump i magen. Jag vill bara ta studenten gahh! så trött på denna stress..Dock kommer det inte bli mindre med stress bara för att jag tar studenten. Då kommer nya problem med jobb och bla bla....Men får väl försöka tänka positivt:S vet bara inte vad jag ska tänka på då....jo min älskling såklart! han är ju för underbar. Vi käkade på stan idag och gick omkring lite för att fördriva lite tid för han skulle och jobba, han är och jobbar nu så jag ska ringa honom om 10 minuter :) igår skulle egentligen både jag och javi jobba så drog jag till honom en stund innan vi skulle dra men ingen av oss orkade så vi sjukanmälde oss xD haha men jag ska jobba imorgon istället:/ och på fredag ska både jag och älsko jobba tills klockan 8 sen ska vi på fest:) ska bli kul. Sen på fredag ska vi kankse på bio och umgås med min syster och Richard för dem åker ju till Thailand nästa vecka:O gahhh vad avis jag är! 

ne nu ska jag ringa javi

LÖVLÖVLÖVminJAVIER<3

image67  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska du både på bio o på fest på fredag? hehe.. men vi kommer på fredag iaf! Hoppas du är där då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback