Underbara dag:D

Visst är det en underbar dag vi har. En solig, varm och underbar dag:) inte för att jag gjort något speciellt, har varit i skolan, stan en sväng där jag lämnade tillbaka en av tröjorna som jag köpte med javi i fredags kom fram till att den inte riktigt passade mig så det blev en ny adidas väska istället :P sen har jag inte gjort så mycket mer än att gå ut me hunden och handlat hem lite varor till mor och far men ändå är jag på topp humör och det är tack vare solen, våran vän har äntligen kommit tillbaka. En till sak som gör mig glad är att den människan som jag älskar så enormt mycket ska komma till mig sen och till och med sova här, lyckliga mig!
Och imorgon väntar ännu en rolig sak (efter jobbet då rå:P) min älskade syster och hennes Richard kommer hem:D ska bli så skönt att få se dem igen.

Nu ska jag leta fram lite bilder att bjuda på tänkte jag:D
image83image82

image85image86


Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe oj va mycket du jobbar! det är bra att du ligger i :P får man mycket kosing för haha :P ska du o syrran hitta på nått då eller? Blir mest o plugga för min del :( Men så skönt med lov sen!

Postat av: Emelie

Jo det är en del o göra :/ Vet inte vad som händer i helgen. Ska nog ta det ganska lugnt. Du då? Hey tänkte att vi kunde ses nån gång på lovet.. du, ja & fanny + boyfriends? :P kanske kan hitta på nått kul?

2007-03-29 @ 21:06:48
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

hehe okii.. men men vet du om ni ska jobba nån dag? annars hörs vi ju säkert senare :)

2007-03-29 @ 21:45:39
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

en madelene.. vvet inte hur hon stavr.. går in på min lunar skiofta o kollar bilder blir så jäval irriterad :P men jobbar ud på dan eller kvällen? man kan ju luncha eller grilla eller nått ?

2007-03-30 @ 15:04:52
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

Tror hon är kompis med frida ö om du vet vem det är.. har sett henne en del på otten. hihi okej men vi får bestämma nått i veckan då :)

2007-03-30 @ 18:32:53
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback