Tröttis.

Sitter här hemma och tare lugnt. Kom hem från skolan för ett tag sen. Hade ingen lärare på letionen så jag passa på att dra hem och vila, ska ju jobba idag oxå:/ men det gick bra igår men var ändå segt. Det var lätta projekt oxå hoppas vi får det idag oxå. Trodde jag skulle va döh trött när jag kom hem men istället var jag skit pigg:S hade jätte svårt att somna så jag har inte sovit många timmar inatt:/ och det behövs bra med sömn när man ska jobba. Sitter just nu och väntar på att javi ska komma. Han slutar 11.15 så han är väl här vid 11.30 eller nåt. Så ska vi väl förhoppningsvis vila. Idag kunde man anmäla sig till balen vad chockad jag blev när dem roppade upp det i högtalarna. Är det redan dags för det:O men sen när man tänker efter så är det ju bara 3 månader kvar! shit vart har alla år tagit vägen?:S jag ska anmäla mig och javier den 15/3.

Idag ska min älskling följa med mig hem efter jobbet och sova här för idag var det 13 månader sedan vi träffades:)

Nu ska jag vila lite.

Elin <3 Javier

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo det ska jag nog :) Men får se hur trött jag är imorn. Ska hålla en temadag för ettorna imorn :P

Postat av: Emelie

Hej jo jag tror ja ska ut. Men får se. Beror på hur trött ja är :P

2007-03-01 @ 22:58:04
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha jo jag såg det i morse! Jag skrev ju skitkonstigt :P Aja.. jo tänkte om du va där. Ville prata med nån. Ja va så jävla irriterad :P O du är ju den som skulle ha förstått mig.. om man säger!

2007-03-03 @ 16:44:21
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback