Studentmössan!

idag fick vi studentmössan :D yeeejjj hämtade den förut...vilken känsla det var. Så himla roligt men också sorligt för då inser man att man snart kommer "lämna varandra" gå vidare i livet. Och alla kommer göra olika saker, eller vem vet vissa kanske gör samma saker men ändå. Man är ju van att träffa dom här människorna i princip varje dag. gahhh det är så nära nu!

Sitter och har religion nu, har precis skrivit ut bilderna till min livsåskådning. Ska strax springa bort till klassrummet och börja klippa och klistra med mitt kollage. Analysen gjorde jag klar igår, måste finslipa den lite bara ;D fan vad duktig jag är! och idag ska jag jobba också. Emma ska också jobba, hoppas vi hamnar på samma projekt:D skulle va roligt. Hmm..sen efter jobbet ska jag hem till älsklingen och spva där:) och sen blir det förmodligen att jobba imorgon oxå :/ jobbigt men så är det. Sen får man belöna sig med fest sen  ! mohohoh...Emelie ska ju komma dit också, ska bli kul :) ser jag fram emot. Nu är det inte långt kvar till helgen:D
men vi hörs människor!

Älskar dig Javier<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du nämde mig :P hehe.. fan va kul med studentmössan vill också få min!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback