Skolan,stan,jobb.

väldigt skön dag måste jag säga. Känns knappt som jag haft skola idag :S har varit väldigt slappt faktiskt. Jag och emma köpte våran första glass på halvars:D damn vad gott ! sen promenerade vi ner till stan och kollade på allt vi ville ha men inte hade råd med xD ilandsproblem det där. Men nåt fick man ju hem iaf, halsband och örhängen:) sen köpte vi oss lite onyttigt också :P sen var det dax att tralla till jobbet i det fina vädret, träffade älsklingen påvägen han hade köpt en mobil han som han är värsta stolta över haha han var som ett barn på julafton, så söt <3 på jobbet gick det bra, lite tråkigt att sitta där inne när det var så fint ute bara men det är väl inte sista dagen som det är fint väder hoppas jag :O hehe ...imorgon blir det lugnt ska väl försöka få någon skoluppgift gjord bara, min älsk ska jobba så honom blir det inte att träffa:( hehe..sen på torsdag ska jag jobba och då ska inte han jobba haha...sen efter jobbet på torsdag så ska jag någonstanns som jag kom på att jag inte kan tala om just nu för hon kan läsa det här:P så vi hoppar över det haha men på fredag ska jag jobba med älsklingen från kl. 13-18 men sen kanske han ska på fest så sen efter jobbet ser jag väl inte honom mer...på lördag kanske vi träffas istället lr nåt:S har ingen aning om hur det blir thihi....

ne nu ska jag snart lägga mig, är jätte trött nu...

God natt!

Lööööövvv yooooouuuuuuuuuu Javiiiiiiiiierrrrrrrrrr<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback