Min helg.

tänkte att jag skulle berätta lite om min helg. I fredags träffade jag min älskling som jag berättade att jag skulle göra vi gick på stan och jag köpte vå tröjor typ och en locktång. Javi bidrog med lite pengar, han är så snäll<3 sen käkade vi och så..sen när jag handlat klart var det javis tur att kolla på vad han skulle köpa och han ville kolla på playstation spel så han köpte nåt sånt, fråga mig inte vad det hette:P sen åkte javi hem till sig och jag hem till mig sen vid 8 tiden tänkte vi åka hem till min syster och sova därså vi tog våra väskor och åkte till skarphagen men sen när vi var framme kom vi inte in i lägenheten -_- för båda låsen var låsta och vi har bara nyckeln till ena för dem brukar aldrig låsa det andra :S så vi blev lite irriterade, fick åka hem till mig igen och fråga mamma vem som har den nyckeln och det var richards mamma som hade låst den..så då fick vi dra till ljura för att hämta den! men sen fick vi som tur var skjuts av lena. När vi väl var framme så var vi så trött att vi gick och la oss.

Igår drog javi ner till stan ganska tidigt för att fxa dricka från systemet. sen gick han och edda på stan och köpte alla tacos grejjer. Jag drog hem till klocket och gjorde iordning mig sen drog ja ner till stan med maria och karro en stund sen drog jag till syrran och vänta på dem andra som kom vid halv 7 lr nåt...sen fixade vi maten och spelade ölspelet och så..det var trevligt:) och nu kom jag hem för en stund sen, ska käka och sen dra till jobbet:/

aja nu orkar ja inte skriva mer:P

byeee:P

<3Javi

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe jo vi hade kul. Hopps du också hade det. Låter som det iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback