Jobb!

Sitter hemma och väntar på att jag ska dra och jobba:/ känner verkligen inte för att jobba men jag får helt enkelt bita i det sura äpplet får ju träffa älsklingen strax iaf.

Kan väl ta och berätta om helgen. I fredags jobbade jag javi till klockan 20 sen åkte han hem till sig och jag hem till mig och fixade oss lite och så..sen drog vi till Andres. Det kom mycket folk dit bla. Marco och Emelie det var kul att träffa dem men sen var det massa andra som man inte kände och så kom det lite oinbjudna gäster vilket inte var så kul. Vi stannade ganska länge iaf för vi hjälpte Andres städa eftersom han typ låg däckad i soffan:P sen drog jag och javi hem till mig och sov. Sen igår kom min syster, Richard och casey hem till oss så vi tog en skogspromenad, det var mysigt sen drog javi hem och vi drog hem till oss och tog det lugnt. Sen gick vi hem till Monica och kollade på valparna gashh så söta! därefter sprang vi hem i regnet för att käka grillat kött och potatisgratäng :D jammiii...sen drog jag hem till javi och vi kollade på vänner avsnitt men ja somna ganska snabbt xD sen imorse drog jag hem hit och sa hejdå till syster och dem. Och nu sitter jag här och ska strax dra och jobba   :( buhuhuh känns inte så kul nu men det bli ju roligare när man får lönen xD får tänka på det:P

ha en braig söndag!

image70 
Jag med största smilet hos Andres:p 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hade ni kul sen? Vet du om det finns några fler roliga bilder från i fredags? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback