Javier Escobar <3 Elin Fredriksson

Blev väldigt segt att plugga så jag crackade Elins lösenord o nu sitter jag häro skirver, tänkte berätta om lörda och sönda från mitt perspektiv.

Lördag: Jag Blir väckt av min lilla Elinpelin ca klockan halv nie på morronen och Gjorde iordning mig o så, ringde Felipe vid halv 11, Mötte han Köpte 8 liter "Läsk" sen drog jag till edda o lämnade grejjerna där, snodde edda från Fanny sen så drog vi på stan... ähh skit samma jag suger på de här med blogg Så långa drag korta: Hade de riktigt trevligt denna helg, Men de bästa med helgen va nog att efter jag jobbat så mötte jag Elin för hon skulle ge mig min bärbara dator, sedan när jag tog upp den hemma hade hon skrivit ett jätte sött brev på en lapp som hon tejpade fast på dator^^ Finns inget gulligare än min Elin!<3

Aja men nu måste jag plugga vidare, Kanske se nått south park avsnitt om jag fortfarande lever Who knows... Vilken som Hoppas på o bli trött snart Så jag kan bara lägga mig o tänka på min lilla Elin O slumra in i Zzäta...

Peace Elin(=Love) n' Understanding

Älskar dig Elin <3




image79
Inge snack om att du redan använt den här jag tycker om den ;D...

Kommentarer
Postat av: Elin

haha vad söt du är älskling, skriver i min blogg å grejjer:p Ja har ju sagt att du ska göra en egen:P löv<3

2007-03-26 @ 09:44:50
Postat av: Emelie

haha söta ni är

Postat av: Emelie

aa jo det är okej. själv då?

2007-03-27 @ 17:28:27
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

hehe okej. Härligt väder vi har fått ! :) Händer det nått kul i veckan?

2007-03-27 @ 22:12:10
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback