jag rymde.

Sitter hemma hos min syster, jag rymde hit förut. Skönt att komma hemifrån lite. Har prov imorgon så behöver plugga också. Är ju själv här eftersom syster är i Thailand. Så nu får jag känna på hur det är att bo själv oxå :P scary! hehe...ska laga tacos åt mig själv snart haha sen blir det att plugga lite till sen och sen vet jag inte vad jag ska göra..älsklingen ska ringa när han kommer hem från jobbet så väntar väl på det :)
Saknar min syster så, hon är så bäst. Hon och Richard hade lämnat ett litet meddelande till mig och Javi här så söta är dem...Älskar er!<3

image74
Syster och jag <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jao du. Vad ska man säga.. Nästan pinsamt o nämna :P men vart försvann du i fredags?

Postat av: Anonym

Vafn jag som såg fram emot tacosen :(

2007-03-18 @ 18:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback