Hungrig!

Är i skolan just nu och är skit hungrig! väntar bara på att klockan ska bli 11 så ja kan dra och ta närvaro på religionen och sen sticka och käka:P

ska nog skippa ivt idag...drar hem och pluggar har så sjukt mycket att göra nu! och jag ska jobba idag oxå. hmmm får panik på allt...har en hemtenta som ska in på fredag, jag har en insändare som jag ska lämna in i svenskan, jag har en redovisning att göra imorgon och jag har ingen aning om vad! på torsdag nästa vecka ska en inlämning i religonen vara klar och ska redovisas och på fredagen dan efter har jag historia prov..och på allt detta har vi projektarbetet att göra oxå! jag har en klump i magen varje dag..måste asså skolka för att hinna bli klar me allt. Och jobba måste jag göra för att jag ska ha pengar och kunna "överleva"

nu ska jag dra!

Kommentarer
Postat av: m

I know you'll make it! Jag visste inte att du hade så mycket att göra, jag ringer inte ikväll, det är bäst för dig att du får koncentrera dig på dina uppgifter. men jag tänker på dig (hjärta) vi kommer säkert få en pratstund imorgon. loveu

2007-03-06 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback