Hejdå.

är här hemma med sarah, Richard och casey nu dem ska sova här för dem åker ju till Thailand imorn! så vi tar farväl. Shit så jävla skönt, jag blir avis men samtidigt är jag glad för deras skull och vi får ju ha Casey här i två veckor och det ska bli roligt :) nån annan jag är avis på är min kusin Gabbe som var med i tv4 imorse klockan 08.45 och jag satt och vänta som en idiot för jag trodde det var 09.15 så jag missade allt -_- men han vann iaf 50.000 han kunde ju vunnit mycket mer men vadå för en 19 åring så är det mycket pengar. Grattis Gabbe! hmmm skulle jobbat idag men jag hade tydligen inte boka in mig :S pucko är jag! men jag kunde ändå jobba tillslut men då fick jag så ont i huvet så jag drog hem iaf. Så möte jag upp sarah och casey, så hjälpte hon mig att panta hade typ 7 påsar hemma xD fick ju ihop typ 140 spänn så köpte jag chips och dipp också så här har vi fetat oss och kollat på film :D imorgon är det plugga som gäller och på torsdag också fast inte hela kvällen för jag och min pojke ska på bio:) sen på fredag är det prov :( ett tråkigt och svårt skit prov men skit samma det är ju fredag då iaf;) längtar!

image71
Jag och min älskade (ja ser ut som ett fuckin' mongo!:P)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! hehe kom hem nyss. Jo det va kul. Men snön va så himla mjuk så det va ju lite tråkigt. Men annars va det kanon! Sketabra väder.. Riktigt riktigt varmt va det :) Ska ni till ClubRaw på lördag förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback