good day.

ja det blev en bra dag idag, jag var glad i skolan typ hela tiden dock inte när jag gnälde över att jag var trött och inte orkade gå upp och ned merxD

När jag kom hem blev dagen bara bättre för min älskade ängel som egentligen skulle jobbat idagknackade på min dörr strax efter 15 och överraskade mig:D han gjorde min dag, as always<3

Nu sitter jag här i sängen med babys bärbara eftersom internet på min dator bråkar hela tiden -_- och då var han jätte gullig och lät mig låna den :)

och imorgon är det fredag:D hurrayy då har jag bara en lektion och den börjar kl 13 så jag får sova ut imorgon, så skönt! sen ska jag och javier gå på stan och shoppa lite, får ju lönen imorn ;D sen ska vi hem till syrrans lägenhet och sen vet jag inte riktigt vad som händer men på lördag ska vi ha lite besök där iaf och laga lite käk var planen:) sen på söndag är det jobb igen.

Snart är det lov igen :D

Javier- KÄRLEK

NattiNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback