För jag har tråkigt..

Såg jag snodde denna från emelies db, sorry xD

Vart är dina föräldrar födda?: I sverige
När kysste du en kille senast: Det gjorde jag idag faktiskt xD
Vilken kanal tycker du bäst om: typ MTV och dem kanaler där det går bra filmer:P
Jessica Alba eller Angelina Jolie: Jessica Alba
Säger du dicken eller penis: Hahah dicken faktiskt
Vad har du på dig just nu: Myspyskläder, läggdax snart you know
Vem är sexigast Miss J eller Brad Pitt:  Inte den blekaste
Trådlös telefon eller trådtelefon: vilken bajsfråga haha trådtelefon...NOT
Kan du handla på en second hand butik: Har faktiskt inte gjort det, men jag hittade en fin väska på myrorna som ja vill ha
Piercing nånstans: näsan sedan jag gick i sexan.
Är du superduper full eller helt nykter: det vet man aldrig xD
Negerläppar eller inga läppar alls: mitt imellan kanske:P
Jeans eller shorts: Jeans
Andvänder du puder, foundation eller kastanievatten: puder på vardag, foundation när det är party;D
Vilken butik hittar du alltid nånting i?: H&M där finns det alltid nåt :D
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej?: hm..ibland vill man ha klackar ibland vill man ha plattsko:P
Vinter eller sommar?: Sommar!!!!! kom till mig!!
Vem står dig närmast?: Javier
Vem saknar du?: Farmor
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?: den var svår..låt mig tänka lite:P
Till vilket land skulle du vilja åka?: hm alla!:P
Vart ska du bo om 10 år?: det var en svår fråga, ingen aning..får la se;D
Vilken låt va sommarplågan 2006?: Boten Anna!! gah den döda mig!
Vilken låt är den värsta sommarplågan någonsin?: den typ:P
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm?: jag missar inget haha
Har du någongång suttit vid telefonen och väntat?: vem har inte det?
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt?: kanske, kanske inte
Skulle du dö för den du älskar?: Vet inte
Tyra banks eller janice dickinson?: Tyra bakns, hon är vacker:P
Världens bästa uppfinning: vet inte:/
Sport du är intresserad av: Ingen speciell, basket kan va kul att titta på hihi
Mammagris eller pappas lilla flicka?: vet inte men man är väl lite mer mammig kanske men älskar pappa oxå:P
Hur svarar du i telefonen?: hallå eller Elin
Hur lägger du på i telefonen?: Beror på vem jag snackar me:P
Kan man göra slut på ett bra sätt?: mjaa
Kan man va vän med sitt ex?: vet jag inte
Har du blivit dumpad?: jopp
Har du någon dålig ovana?: det har jag säkert:P
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?: åh ja!:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! hehe kul o läsa listan :) Tänkte fråga om du ska ut i helgen?

Postat av: Emelie

jo Jag vill, men ingen annan som verkar vilja :P Marco o dom ska ju bowla :P o sen kanske till svea

2007-03-22 @ 08:28:07
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback