Äntligen!

äntligen är det fredag! så jävla skönt. Provet gick väl sådär idag, han ställer ju så jävla svåra frågor:/ men,men sen hade vi ingen natur idag yess:D så slutade tidigt har varit hemma och inte gjort så mycket sa hejdå till mamma och pappa som åkte vid kl. 1 eller nåt sen har jag plockar iordning lite här hemma och käkat ska snart städa mitt rum också. Pratade med min syster förut:D dem hade bränt sig idag på stranden stackarna:P sen igår vad dem på krogrunda och blev lite fulla för endast 100 kr mindre till och med :P sen imorn skulle dem snorkla och sarah skulle ta kort med sin undervattenskamera som dem köpt och sen skulle dem rida elefant nästa vecka fan så kul!

aja nu ska jag strax städa mitt rum, sen kommer älsklingen hit en stund innan han ska hem och klippa sig och göra iordning sig för att sedan komma hit igen;D partyyy läntar:P

chuuuusss

image73
Emelie,marco,javi och jag från förra helgen (man ser inte så bra men ändå:P)

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha veckans bild :P

Postat av: Emelie

Såg ditt meddelande nu. Men va tråkigt :( hoppas dom kan fixa det på nått sätt iaf.

2007-03-16 @ 15:09:27
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback