känns som igår....

Det känns som igår då vi fick på tamburinen då vi började bygga upp på vänskap, Karro,emma,maria och jag.Men det var annorlunda då. Det känns också som igår då vi började borgsmo och vi kom varandra ännu närmare och vi umgicks tillsammans allihopp, Karro,emma,maria och jag. Det känns som igår då vi började ettan och vi började olika skolor, Karro och Maria på Eber och jag och Emma på De Geer men ändå höll vi kontakten och idag har vi tagit studenten och Emma har flyttat till uppsala och Maria åker till Norge för att jobba och är borta hela sommaren endast jag och karro kvar här så jag hoppas att vi kan ses iaf och ta vara på den tiden vi har för vem veta vem av oss som sticker nästa gång och när det kommer att hända. Har ju inte träffats så mycket på den senaste tiden men det är jag villig att ändra på för jag har insett att liver är för kort och man vet inte när någon lämna en för en framtid någon annanstans. Jag har grubblat mycket nu efter studenten och allt och jag ser liver på ett helt annat sett....

image130

image131
LOVE YOU GUYS<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback