Helgen.

Idag kom jag hem från ekön, har varit där hela helgen och det har varit så skönt! kom hem tidigt idag eftersom det regnade:/ så jag åkte hit direkt typ:)

Då äre jobb imorn igen men ska bara jobba 3 dagar :D för på torsdag morgon åker vi till västkusten till min morfar har inte träffat dom på fem år så det ska bli kul, får träffa min moster och morbror också och älsklingen ska också följa med dit. Är där till söndag sen är det två veckor kvar att jobba och sen åker vi! can't wait!

Och nu har empa flyttat buhuhuh:( och tydligen ska en annan kompis till norge så det blir bara jag och karro kvar i norrköping men antar att det blir så i den här åldern. Men vi planerar en trip till uppsala senare i sommar för att besöka emma:D ska bli kul fast det blir ju inte förrns senare eftersom det är så mycket på G nu....Men vi kommer Emma :)

Nu ska jag kramas lite med javi eftersom han ska till sin pappa imorn och är borta till onsdag, det är en lång tid tycker jag:P

puss puss

Kommentarer
Postat av: Karoliiiiine-

Jaaa nu är vi kvar i lilla staden!! Hihi Vi får planera vår trip :D

2007-06-17 @ 17:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback