Fullt upp!

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Först jobba sen drog jag och pappa och tvättade bilen, sen hem för att hämta sarah och mamma och sen iväg och storhandla och efter det hem och packa och nu sitter jag här helt utmattad! imorgon åker vi klockan 08 ska bli så skönt att komma iväg tråkigt bara att det ska bli skit väder!:( hatar regnperioder! men det behövs ju det också....köpte massa goda cider på systemet till mig och javi är så gott med massa olika smaker :) så det ska vi ta med oss...

Väntar nu bara på att javi ska komma..han är hemma och packar och så ska han säga hej då till sin mamma eftersom dom åker på söndag till bosnien vilket betyder att det är 2 veckor kvar tills jag och javi åker :D för dom ska va i bosnien 2 veckor innan de åker och möter oss i kroatien:D can't wait!

Aja nu ska jag lyssna på lite musik i väntan på javier :)




image135


 TREVLIG MIDSOMMAR:)



Kommentarer
Postat av: KArro

ha de så trevligt i västkusten! =) OCH trevlig midsommar! :D

2007-06-20 @ 20:51:49
Postat av: Emelie

Nee det blev lite tjaffs... :( men det är okej nu hihi. Ha det så kul i midsommar! Hope to see you soon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback