Det är över nu....

men jag kommer ihåg alla dagar med er.....

Nu är det över, nu är dagen förbi. Dagen som vi längtade efter så länge, dagen som kändes så långt borta. För nu är balen över, nu är studentveckan förbi och studenten är tagen. Jag har inte fattat det än, jag har tagit studenten och ska aldrig mer tillbaka till De Geer gymnasiet. Det känns som om jag ska tillbaka till skolan i Augusti kommer inte fatta det förrns då när alla börjar skolan igen. Måste säga att tiden med sp3d var underbar, vi var ett gäng som kom varandra väldigt nära och ni ska veta att jag aldrig kommer att glömma er (Emma, Katta,Linda, Erika och lousie<3) studentveckan var galet roligt, mysig och allt och champange (stavning?) frukosten var så mysig och alla var så fina hade pirr i magen hela dagen och känslan när vi satt i aulan strax innan utspringet kommer jag aldrig att glömma, fan vad vi skrek och sjöng studentsången om och om igen sen var det dags att springa ut till trappan och sjunga "sjung om studentens lyckliga dar" gahhh längtar redan tillbaka, allt gick för fort :( 
efter jag träffat familj och släkt och fått alla gosedjur, blommor och allt vad det var runt halsen var det dags att vandra till raggarbilen :D den var döh grym och NT var snabba att komma fram och ta kort och allt sånt. Åkte med emma,jonas och min älskling. Jag sjöng och emma blåste i sin jävla visselpipa som hon fick haha....Ont i öronen hade väl alla efter den bilresan:) sen var det tårta och allt sånt hemma hos mig där alla väntade, fick massa fina saker...thanks! drack mig lite onykter och sen drog jag och träffade linda och katta hos lindas syster, mycket trevligt :D sen drog vi till palace där vi mötte de andra, det var skit kul i början men sen blev det segt:/ tyvärr men så är det. Allt var iaf underbart helt klart ett minne för livet! fan var jag kommer saknar er alla<3

image124 image126

image127


Idag började jag jobba, kom hem för en stund sen. Jag har klippt gräs och målat väggar, fick ha en skylift lr vad det heter för mig själv:P rätt coolt ...det var jobbigt men om 3 veckor är det kroatien som gäller och det får mig att orka! Kommer ha det underbart där med javier <3

Hmm....vad kommer hända sen då? var tar alla vägen? gahh så många frågor utan svar.

 

Kommentarer
Postat av: emmma :)

bässttaaa med visselpipan. :D:D hahaaa.
sköna vi e.. snart flyttar jag elin o då ses vi inte lika ofta.. :(
sad men livet går ju vidare o man får se vart man hamnar, det blir spännade. skulle inte förvåna mej att vi börjar plugga samtidigt till samma yrke. haha o skolkar tillsammans igen ;D hihi
Pussss!

2007-06-11 @ 18:33:42
Postat av: Emelie

Aww tack! :) tänkte fråga om du o jave vill hänga med mig o marco o grilla o bada nån dag?

Postat av: Emelie

Jo jag jobbar också i veckorna men vi får ta en dag då det är fint väder! hehe..

2007-06-14 @ 12:51:22
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback