Kroatien:D

jop imorn drar jag och älsk till kroatien ska bli så jävla skönt att lämna sverige och detta skit väder för en vecka och sen blir det bulgarien 3 dagar efter hemkomsten wijj :D

Igår förfestade jag med mina tjejor hos javi, han var på fest hos andres så vi var själva där. Katta och co. drog redan halv 12 men de ville inte jag, karro och becca så vi festade vidare och bestämde oss för att ta 12 bussen men den blev det inte heller för vi ville inte dra än haha så vi drog halv 1 istället jag skulle dragit och träffat katta och dom på palace men så blev det inte utan ja hängde på till hugo belive it or not men jag hade roligt hahahaha...kanske inte helt min musiksmak men va fan hade ju bra sällskap:) vid halv 3 tog ja en taxi hem till älsklingen- en riktigt lyckad kväll:)

jag och javi vaknade vid typ 12 idag och var hungriga så vi beställde pizza som var sådär var väl inte direkt vad jag var sugen på det är alltid ett jävla problem med det när ja är bakis haha vet aldrig vad jag vill ha, men något är det :) sen har vi städat javis hus sen packade javi och så drog vi hem till mig och käkade och så var det min tur att packa och nu ligger javi och kollar på tv och ja sitter här och skriver några radet :P har jobbat klar nu för sommaren också var v'l typ det jag firade igår också :D

nu sa vi glo på någon film och sen sova :D

ses när ja kommer hem :D
image137

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det så kul.. sköt om er.. :)

Postat av: emmaa

hat så kul o bli brun nu :D häyhä-Puss haj

2007-07-08 @ 14:56:37
Postat av: Karrooo

fiii faan det va kulkulkul i fredags!!!! OCH ah de så himla kul i värmen nuuu och njut varje sekund!! haha :D Ses när du kommer tillbaks brun och allt! Pusssss

2007-07-08 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback