Hemma!

Nu har jag varit hemma sen söndags natt så skönt att sova i min sköna säng, sängen i kroatien var så hård! hehe...Idag ska jag på stan med älsk och handla lite kanske ska färga håret, vet att det kommer blekas i bulgarien men det struntar ja snart i bara färga om när ja kommer hem sen:P så trött på min utväxt vill ha mitt bruna hår nu! sen efter stan måste jag hem och packa, åker till bulgarien imorn :)

Nu ska jag vänta tills javi vaknar vilket lär ta några timmar, suck :/

Lite bilder från kroatien

image138
Utsikten från våran balkong :)

image139
Stranden :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej hej har ni haft det bra då? kul med bulgarien. hoppas du får det bra där.

Postat av: KArroo

fyyy va härligttt! Hoppas du har det minst lika bra i bulgarien! Seee you sooon! :D PUSSS!

2007-07-22 @ 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback