Väntar.

Nu sitter jag här hemma hos javier och väntar på mitt käk som han lagar xD omelett skulle han göra HAHA det måste vara väldigt svårt:P han tycker det iaf thihi...han var rädd att han skulle misslyckas men nu hörde jag "JAAH!" där nerifrån så det måste ha gått bra;D hoppas bara det är gott oxå (6) mohoho...
vi kollade på the holiday förut, såg den på bio i november tror jag det var men den var så jävla bra så jag ville se den igen så det var bara för bubbis att ladda ner den :P 
Imorgon är det fredag, så sköönt för imorse ville jag bara somna om men fredag natt kan jag allt sova ut och så ska jag spendera fredagen med javi :D för på lördag ska jag på lokalfest i ljunga och det hoppas jag blir roligt:) 

Aja ska ner och titta till javi nu ^^

god natt lr nåt :P

<3333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback