TRALALA

Behöver döda lite tid igen xD syrran och hennes kompis kommer snart och hämtar mig och jag sitter bara och väntar:P vi ska hem till en kompis och kolla på hennes lilla kattunge^^ sen ska vi hem till Sarah och förbereda för festen:)
 
Igår käkade vi oss feta här hemma...först vare nån paj sen käkade vi smördegsinbakad fläskfile med potatisklyftor och sen glass...gahhh ja doooog:P sen vart dem vuxna en aning jobbiga >_< så jag och javi låste in oss på mitt rum men inte äns det hjälpte så vi la oss i gästrummet här uppe :P men det var jätte mys :D och nu saknar jag honom :)

aja ska förbereda det sista nu innan jag ska dra..ha en fin kväll mina kära<3

136320-30136320-31
Såhär såg älsklingen ut igår när han var uttråkad. Och sådär såg jag ut när jag försökte rycka upp honom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback