Söndag.

Sitter nu hos syster och har precis duschat. Nu väntar jag på att javi ska komma hit och resten av familjen för vi ska fira richard idag som fyller år på onsdag.

Inflyttningfesten igår då. Vi var hos Petter strax innan 18 sen kom resten av folket efter 19 någon gång. Vi drack cider och en drink som Petter gjorde, den var jätte god! så spelade vi kort spel och hade roligt men sen när klockan närmade sig 22 blev det jätte segt så jag och sarah drog hem, vi var hemma strax innan 23. Så gjorde vi pomme och kollade på film och så. Sen kom Richard hem vid 01. Sen gick vi och la oss men jag vaknade vid 02 eller nåt s¨ånt av att javi ringde. Men sen somnade jag om igen och vaknade vi halv 11 lr nåt sånt.

Aja nu ska jag sminka mig och invänta folket.

Ha en trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback