Skulan

Nu är jag i skolan och har precis haft mental träning, vi hade massage så det var jätte nice :D en bra start på dagen tycker jag. Men nu har vi håltimma och det är skit segt, vi börjar inte förrns halv 12 igen :/ och vad ska man göra tills dess i den här jävla skolan då?? det ända som finns att göra är att vara här i bibban vid datorern och det är skit tråkigt för inga är inne och lunar funkar inte äns :P haha och javier sover, den jäveln börjar inte förrns imorn xD aja nu ska jag leta rätt på Emma och hitta på nåt bus att göra thithi...

Ha en bra skoldag xD gahhh

syster och jag på nyår
Jag och sis på nyår, gahh kolla mitt hår bahaha xD


Kommentarer
Postat av: memh

vad är det för fel på håret? knasunge.

2007-01-08 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback