skolan.

Nu har jag slutat men ändå så är jag kvar här i bibban eftersom jag måste vänta på javi -_- han ska skriva prov klockan 15.15 sen ska vi dra till stan...han sa att provet inte skulle ta så lång tid, bäst för honom att det inte gör det heller ;P hm...ska man göra nu då fick lite plugg gjort hemma på morgonen iaf men har ändå mycket kvar att göra:/ den där känslan är så jobbig, att man vet vad som ligger där hemma och väntar men det är bara att bita i det sura äpplet ;)
 
gashhh vad tråkigt jag har nu :(

bara för det ska jag göra en lista på vad jag ska göra :P

Måndag- plugga på instuderingsfrågorna och eventuellt dra till javi om jag får tid över.
Tisdag- Plugga på alla anteckningar och läsa.
Onsdag- Studiedag. Repetera allt fram till 12.00 för då slutar älsk och det är våran dag. Blir kanske bio och käk :)
Torsdag- Skriva provet och sen vet jag inte :P
Fredag- inga planer än så länge.
Lördag- Inflyttningsfest
Söndag- Fira richard som fyller 22

Aja typ det jag vet än så länge:P ska försöka hitta på nåt annat å göra nu xD

Pusssissss<33


Kommentarer
Postat av: Emelie

Heyy.. utgång på fredag??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback