schoool...

Sitter i skolan och söker fakta om heliga människor som jag och Emma ska jobba med i religion B. Fick nyss veta att jag fick VG i religion A fick VG+ på det sista provet vi gjorde :) det var ganska uppiggande. Snart har vi lunch, längtar :P det är kyckling idag :D sen har vi mental träning. Lektionen är frivillig idag men eftersom jag har en ganska hög frånvaro så tänkte jag gå en stund iaf .Sen ska jag hem och fortsätta plugga natur för jag vill hinna vara med javi idag oxå :/ får se om jag hinner det, håll tummarna för mig ;)
nu skrver jag ut fakta om heliga Birgitta, så jag får nåt gjort iaf :D

Javier klantson är hemma från skolan idag för han har tappat bort sitt busskort och kunde därför inte komma till skolan. Älskling, hur lyckas du??? HAHA :P 


förhoppningsvis är jag hemma till kl. 15.00 idag så ska jag väl äta och tare lugnt en stund sen ska jag börja plugga. Kanske blir klar till 18.00 och då kan jag dra till javi eller så kan han komma, det kanske är bäst att han kommer så kan jag plugga så fort han drar hem också...lr vad tycker ni? :P bahaha vem bryr sig....sen har jag studiedag imorn yeeejjj men ska ändå sitta och plugga till älsk slutar :) sen blire bio time längtar.

Det var allt för mig ;) <33



Kommentarer
Postat av: m

jag bryr mig alltid :D grattis till vg:t välförtjänta unge :D

2007-01-23 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback