Så var lovet slut.

Så himla tråkigt men sant. Men lovet har varit mysigt, trevligt och roligt ändå så jag har inget att klaga på. Firade jul med min familj och älskling och firade nyår med familjen, släkten och älsklingen dock inte med min vänner:( lite tråkigt men vi var ju iaf tillsammans förra nyåret och det kommer ju flera ;D sedan har man åkt skridskor med syrran, hennes pojkvän, Malin och javi det var en upplevlese det xD var ju så himla länge sen jag åkte innan men det gick bra, älski fick hålla mig i handen lite så fick det så bra så ;) hm..vad har man gjort mer...jag var på 18 års party i fredags det var nice men kvällen fick en liten seg start om jag säger så men den fick typ ett bra slut iaf :P  

när vi åkte skridskor  kusin och jag på nyår
Älskling och jag på våran skridskor dag.          Jag och kusinen på lokalfesten på nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback