no life.

Här sitter jag igen, jag har fan inget liv!:P
jo vars men jag tycker om att skriva även fast jag egentligen inte har nåt speciellt att skriva.
Försöker faktiskt döda lite tid igen xD för jag blev precis klar men det är inte javi, han skulle göra klart nån skol grej sen ska jag möta honom vid centrum för jag måste lämna filmen vi såg på igår. Sen ska vi hit för klockan 18.00 får vi främmande och vi ska käka tre rätters :D och det vill inte jag och javi missa xD hoppas bara pappa hinner komma hem :( han är i Tyskland och ska egentligen vara framme nu (i stockholm) men igår var det storm i Tyskland så det var inte säkert att dem skulle kunna flyga hem idag och pappa har inte på mobilen så vi vet ingenting :S dem som ska ha gäster och allt...men jag och javi får hjälpa mamma istället och underhålla dem :P sen ska vi nog hem till javi och ladda ner nån bra film:)

Aja nu ska jag bara leta fram några kläder att ta på mig :P 

pusssiluuuuu <33
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback