Lördag.

Då var det lördag och älsklingen har precis dragit hem. Blev lugnt igår. Jag var kvar på hela natur lektionen igår trotts allt :P fick bara G på mitt prov:( men,men det kommer fler chanser. Sen åkte jag hem slappade lite och sen sa jag till javi att komma hit så kom han vid 4 eller något sånt. Så kollade vi på tv och somnade:P sen sov vi typ tills min syrra, richard och casey kom :P sen drog jag, javi,pappa och richard och hämta kina maten :D wijj va gott käkade det som frulle idag oxå :P sen efter det stack syrran och richard iväg och köpte godis så svullade vi framför så ska det låta, tvillingarna var döh grymma:P efter det kollade vi på en ny komedi som började, skit bra det me;D därefter blev vi trötta så vi gick och la oss...Sen nu på morgonen har jag busat med casey medan javi slappade framför tvn sen kollade vi på hundar på blocket. För vi vill ha en hund! hehe...

Nu ska jag slappa ett tag till och sen ska jag göra iordning mig, packa och dra till syster. Sen till kvällen blire förfest hos anton och inflyttningsfest hos petter, hoppas det blir kul.

Elin Josefine Fredriksson <3 Javier Antonio Escobar

136320-39 136320-41
1. Emma och jag i skolan 2. Jag uttråkad:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback