God morgon.

Tänkte skriva av mig lite innan jag ska iväg till skolan. Känns skönt att gå till skolan efter att varit hemma i en vecka, mycket skönt nu känner jag mig "levande" igen ;D

Igår var jag hemma hos javi och kollade på she's the man och käkade chips, dipp och varma mackor :) får lite ångest när planen egentligen var att plugga:/ hehe men,men.

Jahooo idag ska jag till stan efter skolan och hjälpa javi att hitta en present till Naida (hans syster) som fyller år idag. Ska dit och fika idag om jag hinner:/ måste ju verkligen plugga!

aja nu måste jag strax dra, ska ha mental träning nu :)

Byyeee

Elin <3 Javier

Kommentarer
Postat av: marian

..du ska veta att jag aldrig dragit upp det där i lördags om jag inte känt att du skulle göra likadant om jag varit så. aja ha en bra dag.

2007-01-22 @ 07:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback