fredag!

idag är det fredag, himla skönt!
Nu sitter jag på historia lektion. Vi ska kommentera varandra arbeten som vi har gjort. Jag har precis kommenterat klart Emmas:) snart ska vi ha projekt där jag och emma ska jobba hårdare än vi någonsin gjort, för vi har typ inte gjort nåt alls:/ fy på oss. Sen äre pankaks dax i matan, det duger väl. Och därefter är det time för natur inte så roligt :/ men sen slutar jag och då ska jag hem och vänta på kinamat:D mamma och pappa skulle köpa det idag för att fira mammas nya jobb:) så då kommer syster och hennes lilla familj och min pojkvän såklart. Sen blire lugnt för imorgon ska jag på inflyttningfest och på söndag ska vi fira richard och sen ska jag plugga:(


aja ha det så bra..

Javier<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback