Fredag.

Idag är det fredag och jag har vart hemma hela veckan! det är galet så uttråkande det är. Har kollat på film nu på morgonen för att döda lite tid och ändå är klockan bara 12.19 >_<
så för att döda ännu mer tid tänkte jag skriva här och sen städa mitt rum, sen kanske man kan fixa käka, duscha och göra iordning sig. Sen kan man ju hoppas att klockan är mer än 15.00 då javi slutar skolan. Sen så kan jag träffa honom xD får se vad vi hittar på. Förhoppningsvis ska vi käka massa onyttigt som vi brukar vara bra på ;D thihiih...

Måste säga att jag saknar min Maria:/ men henne träffar jag förhoppningsvis imorgon. Då blire filmkväll med tjejorna:)

jag vill ha sommar, ge mig sommar. Först studenten, jobba och 18/7 bär det av till Bulgarien. Sen vet jag inte vad som händer jobba mer förhoppningsvis. Umgås med älskpälsk xD
SOMMAR!
 
fan va tiden ska gå sakta -_-

136320-26136320-25

Kommentarer
Postat av: Din Maria

aaaw söt! :) mmm, vi ses imorgon love :D (L)

2007-01-19 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback