För jag har tråkigt.

Är så uttråkad just nu. Jag sa till mig själv att jag skulle lägga mig kl. 22.00 idag men jag är för pigg-_- hur ska detta gå frågar jag mig själv. På detta lov har jag inte sovit förrän typ 02 eller 03 och vaknat typ strax efter 12 .00 varje dag och imorgon ska jag lixom gå upp klockan 7 :O aja jag har endast mig själv att skylla xD osmart är vad jag är..

Kan va värt att nämna att Emelie är en trevlig prick :)

Älsklipälsklijavi<3

136320-7
Javier och jag hade det lite tråkigt xD

Kommentarer
Postat av: Emelie

Menar du mig?.. hehe tack i så fall.. det är ju pretty trevlig du med ska du veta! :)

Postat av: Emelie

oj.. Du ska det stå :P

2007-01-08 @ 14:37:36
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback