......

Elin mår inte så bra idag. Känner mig sjuk eller nåt :( har ont i halsen, huvudet och känner mig yr, det är inte roligt. Har velat gå och lägga mig sedan typ kl.16 men jag vet att jag inte mår bra av att sova på dagen så jag har stoppat mig själv. Vet att jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Vill ha javi här nu så han skulle kunna hålla om mig men får nöja mig med att han finns på msn.

Får ångest när jag tänker på allt jag har att göra den kommande veckan :/ men jag är iaf klar med arbetet som ska in imorgon. Jag tycker den blev bra, hoppas bara att veronica också tycker det så att jag kan få ett bra betyg. Nu blire att plugga naturkunskap varje dag för på fredag är det prov och det är stort vill jag lova. Men jag får följa mitt målbildsprogram så ska det förhoppningsvis gå bra ;)

Jag gillar inte att vara utan dig!

LuvLuvLOVEYOU

136320-20 136320-22
My sweetiii<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe jo det var till dig så klart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback