Dags för blogg!

jopp nu vare dags igen.
Vad arg jag blev imorse! skulle redivsa på svenskan idag som är vår första lektion på tisdagar vi börjar då kl. 09.25 jag hade förberett mitt tal som jag skulle redovisa så hade vi ingen svenska -_- hade håltimme tills kl. 11 så jävla segt det var. Nu har jag religion och vi ska strax sluta och gå på lunch sen äre prov i mental träning och sen efter det slutar jag och då ska jag dra och sola!!! gahh äntligen för jag är läskigt blek nu:P

Jag och javi sökte jobb igår :D thihi nu är det bara vänta och se...

Javi är min älskade älskling han betyder så sjukt mycket för mig och igår var det 1 år sedan vi träffades :D 29/1-06<33 Älskarej bubbis

aja nu har jag inget mer att skriva byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback