Då vare...

Då vare kväller och jag känner att den här dagen som hade en dålig start får ett bra slut:)
för jag och min vän har talat ut, känns underbart. Vi kom på att det inte gick att vara osams med sin bästa vän, det vara onaturligt och konstigt så testa aldrig det ;D

Idag slutade jag 14.30 men fick vänta ganska länge på javi:/ han kom på att han inte alls slutade 15.00 utan han skulle skriva prov 15.15 så jag fick vänta. Nördade lite i bibban och sen drog jag ner en sväng på stan. Sen kom han vid 15.30 eller nåt :) sedan var det jakt efter en present men det tog inte alls lång tid för jag kom på att vi skulle köpa örhängen eller javi då eftersom det var han som betalade:P det blev ett par små silver stjärnor, jätte gulliga tyckte jag iaf:) därefter käkade vi på thai, jag tog friterade räkor med ris och javi tog friterad kyckling det var gott vill jag lova. Sen var det dags att dra hem, jag var tvungen att plugga och javi skulle ta reda på när gästerna skulle komma för att fira Naida men jag hann bara hem så ringde javi och sa att gästerna kom då, så jag hann inte komma:( kändes så himla tråkigt. Javi blev så besviken och jag med för den delen, men jag pluggar ju för hans skull, hans och min ^^ för på onsdag är det våran dag<3 och jag har prov på torsdag, det är det jag pluggar till nu istället. Vi ska ut och käka sen ska vi på bio :D har inte riktigt koll på vad det går för filmer:S någon som vet??

Sovmorgon imorgon så himla skönt med tanke på att jag gick upp på tok för tidigt idag -_- jag var nere i skolan klockan 07.50 för jag trodde vi skulle ha mental träning klockan 08.00 men icke sa nicke den var inställd pga. för många timmar. Det hade ju var döh skönt om jag hade kommit ihåg det. Sen efter den lektionen har vi alltid håltimme så det var bara att åka hem. Där stod jag i skolan kl 07.50 och började inte förrän 11.25 men sånt är livet ;)

Bilder från i lördags.

136320-33136320-34
Jag och syster.                         Jag, petter och någon :P


Älskar dig Javier!


Kommentarer
Postat av: Javi =)

Ska du Plugga imorn? :P

2007-01-22 @ 23:45:39
Postat av: marian

haha ne precis, bara knas på fel sätt :) och maria tycker om elin SÅÅÅÅÅ mycket :D

2007-01-23 @ 06:36:55
Postat av: Emelie

yes så är det tänkt.. men vi hörs säkert innan fredag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback