Då sitter man här igen.

Jopp, då sitter man här igen och skriver. Min danliga terapi ;D
Jag kom nydligen hem från javi vill inte gå hem men jag var ju tvungen att plugga:( har ett arbete i mental träning att göra tills imorgon och jag hade inte äns börjat, men nu har jag gjort det. Jag skriver ett målbildsprogram om hur man ska göra för att klara av alla prov fram till studenten:P om ni vill ha det, let me know ;)

Vi som kanske skulle till javis pappa idag så var jag tvungen att plugga:/ så tråkigt men det är ju så nu innan studenten, eller egentligen alltid. Skolan kommer först. Sedan kan man njuta av allt det andra som för mig är javi :D och maria :P<3<3 - ett varsitt hjärta till er :P

Yesss ingen baksmälla idag! jag lyckades xD

Aja back to work

chaooooo

136320-19
Jag och javi när vi var i Ekön i somras. Det var så härligt!
GE MIG SOMMAR SÅ VI KAN ÅKA DIT!

Kommentarer
Postat av: marian

-- åååh, du får ett alldeles eget hjärta av mig med (L) din sötunge

2007-01-14 @ 15:48:46
Postat av: maria

dödslänge sennn!!!!!!!!!!!!!!! haha gooosh :P men fint (:

2007-10-11 @ 15:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback