BORING.

Tråkigt känns allting nu av flera orsaker. Jag hade hoppats att det skulle bli roligt ikväll men så känns det inte just nu för några negativa personer har förstört det och man tror ju att kompisar ska vilja träffa varandra men så är det tydligen inte:S det var ju kul att höra...NOT
men jag ska försöka vara positiv ändå och vara med dom jag vill träffa och skita i dem andra. Just nu ser det ut som att det blir en tidig buss hem men får se, vem vet det kanske blir skit kul :D hoppas verkligen det för det känns inte så roligt just nu :( ushh och blä för er!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så ska vi åka till min lilla kusin som fyller år...hur mycket har jag ingen aning om:S sen blire hem och typ förbereda för kvällen.

Älsklingen gick hem förut, har saknat honom sedan dess:P
jag hade rätt igår, han sov när jag kom ner!-_- och han gjorde så att jag också somnade för att jag hade så tråkigt så vaknade vi kl 10 och vart skit pigga:P thihi roligt hade vi iaf :D

nu finns det inte så mycket mer att säga.

Elin Josefine Fredriksson <3 Javier Antonio Escobar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback