Tisdag.

Nu kom jag nydligen hem från Javi. Vi var på intervju på Hermelin vilket gick jättebra sen drog vi hem till javi och slappa lite. Har vart lite seg på att skriva blogg men har inte haft nåt att skriva har bara vart sjuk hela tiden:S och så har javi vart här eller så har jag varit hos honom....

Har egentligen prov på torsdag men jag ska ju alltid lyckas bli sjuk när vi har prov -_- försökte att plugga imorse men det är alltid då jag mår som värst så jag la ner det ganska snabbt...får väl skjuta upp det här oxå *suck*  ska vara hemma imorn också för jag vägrar ju att bli frisk >.< blir kanske att vara hemma hela den här veckan:( imorgon skulle kanske javi sova här också får se hur det blir...sen på fredag vet jag inte vad som händer men på lördag har jag lovat att följa med javi till seven grejjen i linköping. Efter alla gånger jag har sagt nej till sånt när han frågat så var jag tvungen att säga ja nu :) jauu sen vet jag inte vad som händer.....

Elin <3 Javier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback