slut på lovet:(

Då var det dags att skriva lite igen. Har inte haft tid att skriva så mycket som jag brukade. Idag är det söndag och imorgon börjar skolan igen:/ känns inte äns som jag haft nåt lov eftersom jag vart på hermelin från tisdag till fredag. Har haft en ledig dag och det var i måndags. Känns inte så kul. Men gick ju ut i fredag iaf det var första gången på länge, det var väl sådär eftersom jag inte hittade dem jag skulle träffa på otten och Karro och dem skulle till Hugo vilket inte jag ville. Men träffade ju Emelie, hennes kompis och sen Marco på Otten. Det var kul och Marco bjöd mig på en shot, tack!:) eftersom det blev ganska segt på otten efter ett tag började jag sakna min älskling som var hemma hos sig. Så jag ringde honom och frågade om han kunde följa med mig hem, och det kunde han så jag tog en taxi dit :) sen vaknade vi upp här hemma igår av att javis mamma ringde och frågade om vi ville följa med till stan. Även fast jag var trött som f*n så gjorde jag mig iordning och följde med. Vi kollade i olika spelbutiker efter spel till javis kusin vilket inte roade mig sådär jätte mycket. Men sen drog vi och käkade på poseidon och det var skit gott xD vi käkade sovlaki (stavning?) grillspett med pomme och satsiki jammi!:P vi alla blev skit mätta och ville bara hem och sova efter det:P men först hyrde vi film och handlade lite och så. Sen drog vi hem till javi och kollade på en av filmerna, den som javi hade valt ut och den var skit enligt mig så jag somnade:P sen när jag vaknat till kollade vi på den jag ville se, kommer inte på vad den heter nu. Sen var det planerat att vi skulle kolla på melodifestivalen med Olga (javis mamma) vi trodde att det började kl. 21.00 men vi hade fel det började 20.00 så det blev lite misslyckat:P käkade istället korv med bröd och sen gick jag typ och la mig:P sen idag har vi varit på dop :) lilla Isabellas dop. Min mammas kompis barn. Det var fint, hon var så söt. Efter dopet bjöds det på smörgåstårta och kakor, det var gott ;D javi käkade som en gris haha. juu nu sitter jag här och är skit trött. Försöker hålla mig borta från sängen för då kommer jag bara somna:/ men ja ska nog kolla på film lr nåt :P

136320-59
Jag, Emelies kompis och sen Emelie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha va kul.. Jo funderar starkt på att va sjuk nästa vecka :P haha.. O jag som hade planerat o plugga på lovet.. men nae. Som vanligt blev det inte så :P

Postat av: Emelie

mm förstår det.. du har ju haft ditt jobb o så. Får räkna ner till nästa lov istället :P

2007-02-25 @ 19:17:43
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha det gör jag med! Det kommer blir så jävla kul!

2007-02-26 @ 09:39:29
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback