Samhällskunskap C

Just nu har jag samhäll. Vi arbetar med segregation och våran lilla grupp har i uppgift att göra enkäter för att se om våran skola anses vara segregerad eller inte. Jag har inte så mycket att göra för Erika håller just nu på att finslipa på enkäten innan vi ska skriva ut den:) jag är väldans trött just nu:/ och efter det här ska vi ha historia gahh kill me! det är nog den jobbigaste läraren av dem alla. Han är ju snäll och så men killen kan ju inte sluta snacka om saker som inte hör till ämnet eller också hör det till ämnet men att vi ändå inte behäver kunna det:S lixom vadå onödigt. Vi kan sitta på 1 timma och 15 minuters lektion och allt han har gjort är att babbla genom hela den tiden. Finns en stor risk att jag kommer somna på den lektionen. Men något positivt är att vi inte har någon naturkunskap efter historian för då ska vi gå på lunch för att sedan ta oss till Eber där vi ska få lite information om typ olika högskolor om jag fattat rätt. Men funderar på att dra hem istället eftersom jag ska jobba sen. Känner att jag behöver vila lite innan. Fast jag missar ju svenskan då som vi ska ha kl. 13.00 aja får se hur jag löser det hela.

Igår var jag med min älsklingpälskling det var underbart som vanligt ^^

back to work xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm du kom aldrig till eber.. du valde bort mig, erkänn =( ;)

2007-02-28 @ 18:35:11
Postat av: Emelie

Hej hej! Ska du ut på fredag? Hoppas det ordnade upp sig med Jave.. Hade


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback