Juhu...

Har just nu religion. Våran uppgift är att göra ett kollage med bilder som ska förklara vårat liv. Vad våra liv innehåller utan att skriva. En bild säger mer än 1000 ord. Jag har nu valt en bild på en mikrofon för att jag älskar att sjunga, en bild på ett barn som skrattar för att barn är en stor del av livet, en bild på en familj eftersom familjen är det värdefullaste vi har, en bild på kalle och kajsa som står för kärleken mellan en kvinna och en man, en bild på en ängel som står för dem som inte längre finn kvar här på jorden men som ändå är en stor del av mitt liv och sedan en hund för utan min casey skulle jag inte kunna leva. det var väl det har lite svårt att komma på fler nu. hmmm...snart har vi lunch men det är ändå äcklig mat:( nån äckel köttgryta och sen har vi filmkunskap och sen ska jag hem och plugga, inte roligt alls men måste.

Igår berättade javi något för mig som jag inte visste innan. Något han tänker på dag och natt och mår dåligt över. Det är pga. något jag gjorde för länge sen(OBS. jag har inte varit otrogen!). Men jag visste inte att det var något som han tänkte på i stort sätt hela tiden. Jag fick så stora skuldkänslor och kände mig verkligen som den sämsta människan på hela denna jord. Det sista jag skulle vilja göra är att såra den jag älskar för jag älskar honom verkligen oändligt mycket. Jag kan redan nu trotts att jag endast är 18, snart 19 år gammal säga att jag skulle kunna leva med dig i resten av mitt liv. Så starkt känner jag för dig. Jag skulle inte byta ut dig mot någon eller något! du är allt jag har och allt jag ber om. Jag skulle kunna fortsätta att försöka förklara min kärlek till Javier Antonio Escobar. Men då skulle vi få sitta här i all evighet för det finns inte tillräckligt med ord på denna jord för att förklara det. Plus att jag har lunch nu och det vill jag inte missa;D "man måste ha humor också" remember älskling? :P
Älskar dig så sjukt tokigt mycket!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback