gahhhh!

jag sa ju att det börjar bli en vana. Hade som vanligt inställd lektion imorse -_- har suttit sen kl. 8 och väntat på att rosorna ska komma. Ska hjälpa två i våran klass som har rosorna som projekt. Men killen som ska komma med rosorna var försenad han skulle komma vid halv 9 men kommer inte förrns kl. 10 så nu ska vi bara vänta på att vi ska dela ut rosor. Sen har vi natur och sen ska klassen på bio men jag ska dra till stan då istället, måste köpa nåt till javi för vi hittade aldrig nåt igår:/ hehe....sen ska jag hem och plugga och sen kommer javi till mig. Så ska vi käka pizza:D

hmmm..ha en trevlig alla hjärtans dag:D <3

Älskar dig javier Escobar <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hej.. vad vart det sen då?
Hoppas du får en mysig kväll :)

Postat av: Emelie

Nee ja ska nog inte ut. Dom ska fira Marco på fredag.. Men han ville kanske ut på palace 18.. vill du med i så fall?

2007-02-14 @ 22:27:35
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback