Fredag!

Idag ska jag till skolan woho:P känner mig inte så jätte pigg, eller pigg är jag. Men har ont i huvudet och så, är inte helt frisk än. Men idag har jag mycket att göra i skolan så det finns ingen tid till att vara sjuk. Börjar med projekt kl. 11.05 börjar få panik över det nu, har sagt så många gånger att vi ska börja jobba hårt nu men varje gång skjuter vi ändå upp det:/ men nu har vi inte så mycket till val. Sen är det natur labb och sen slutar jag. Och då ska jag ner en sväng på stan. Ska ta ut pengar och kanske kolla på nått nytt linne tills imorgon? 

Idag ska jag träffa min Marian, det var FÖR länge sen <3

Ha en bra dag! 

136320-50
Maria och jag. Jag ser ut som en liten glad snorunge!:P

Kommentarer
Postat av: Ditt M

du ser alldeles förträfflig ut (A) haha

2007-02-09 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback