Fan vad det suger!

Fan vad det suger att vara sjuk! >.< fast jag mår faktiskt lite bättre idag. Igår var jag hemma och degade. Mamma och pappa övergav mig för att gå ut och käka med deras vänner så jag blev helt ensam hemma:/ men det var inte så farligt, kollade på Bruce den allsmäktige så det var ganska underhållande :) sen kom mamma och pappa hit med Rosanna, Anders och deras lilla Bella vid typ 10 nån gång. Var lite störande att ha folk hemma när man är sjuk men,men dem köpte ju med sig mat till mig så jag kunde ju inte direkt gnälla:P efter att jag hade käkat klart snackade jag med min pojkvän först på msn och sedan i telefonen. Därefter lade jag mig och kollade på signs tills jag somnade:) sedan vaknade jag upp imorse vid typ 10 och sedan dess har jag typ inte gjort nåt vettigt alls. Suttit här vid datorn, kollat på tv, käkat tacos och duschade gjorde jag för typ 10 minuter sedan. Blir nog att vara hemma imorgon också så att jag blir frisk tills tisdag då jag och javi ska på arbetsintervju på Hermelin mohoho.

Javier<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback