Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma. Gosh så trött jag är! började utbildningen i tisdags sen känns det som jag knappt varit hemma:S sov hos javi och sen var planen att jag skulle till palace igår. Skulle ha förfestat hos Emelie. Men jag kom hem så jävla sent från jobbet, så det var ingen mening med att åka dit. Eftersom min spårvagn härifrån skulle gå kl. 22 och då skulle jag kanske va framme 22.30 och dem skulle dra in till stan vid 23 :/ så jag ringde till javi som var hos sin pappa i eneby så drog jag dit istället efter många om och men. Där kollade vi på film och käkade semlor :) sen var vi där fram till halv 4 då vi fick skjuts till jobbet av javis pappa sen var vi på jobbet från 16.00-20.55 för då var vi tvugna att springa till spårvagnen som skulle gå kl 21 ifrån stan. Gick ganska segt att ringa idag fick 2 och typ en halv intervju. Datorerna segar ju så sjukt mycket där ibland. Skulle intervjua en tant då min dator fuckade sig så jag var tvungen att be henne vänta ett ögonblick för att roppa på en team ledare som inte hade tid att hjälpa mig för tillfället sen när jag skulle fortsätta hade hon såklart lagt på :/ iriiterande! gick bättre igår första gången vi ringde. Jag fick en intervju direkt och efter den också. Men imellanåt är det en idiot som svarar och det är inte lika kul. Men,men.. Jag är så trött nu, sista utbildningdagen är imorgon och jag känner knappt att jag orkar det. Gosh är helt slut. 

Nu ska jag snacka med min baby och sen ska jag säga god natt ;D

God natt på er! 

136320-58
När vi var hos javis pappa igår :) <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Jo jag ringde ju. Det va ganska tråkigt emellanåt det vadärför ja ringde :P Tänkte om du va där ju hehe. Det blev ju bara ja marco coffe o edda till slut. Men men. Hoppas det blir roligare imorn- Ska du ut då? För i så fall lfår du ju se till o göra det :P

Postat av: Emelie

haha klart du inte ska känna dig dum knäppo! Jo det blir nog otten. hehe du är inte ensam om att jobba imorn. Men ja skiter i om jag mår dåligt.. sånt man får ta :P Men du kan ju höra av dig senare. Vi ska fömodligen föra i stan.

2007-02-23 @ 14:38:21
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej! Hade du kul sen? Såg ju inte dig nått mer efter att du gått.

2007-02-24 @ 17:02:34
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

Jo det va kul.. det blev taxi för oss med :P Haha visst va den skitsnygg.. man ser ju fan helt sjuk ut! :P

2007-02-24 @ 22:51:08
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

Igår va ja o Marco hemma hos mig o tog det lugnt. Det blev lite middag o sen kollade vi på benknäckargänget. Efter det gick vi hem till Marco o ja somna typ direkt :P Gjorde du då?

2007-02-25 @ 16:29:10
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback