Hugo

Igår kom malin hem, då blev jag glad för henne har jag saknat. Det blir lixom ingen fest utan malin ;)
när hon kom hem åkte vi och hämtade fribiljetter till hugo och därefter åkte vi och solade, behövde lite färg och det fick vi kan ja lova. Vi såg ut som två små kräftor hela kvällen höhö....
Vi började kvällen hemma hos malin, som vanligt ;) hennes mamma tycker inte att jag hinner hem förrns jag är där igen, själv tycker jag att jag är där alldeless för sällan haha....vi drack iaf vin, tog massa,massa kort (finns på bdb-Elutten) och skrattade som vi alltid gör :) sen tog vi halv 12 spårvagnen ner till hugo där det var förvånadsvärt mycket folk. Träffade två av mina kusiner, gabbe och niklas och deras vänner det var kul,kul dom finns också med på bilderna såklart. Var en riktigt bra kväll, det var värt!

Malin är sötnöt and we have so much fun:D<3

jaaa nu är det bara vänta på nyår som strax är här;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback