Norrköpingsstad.

Idag har jag varit på staden med syster och mamma. käkade på kupolen, jag åt grilspett och de andra tacos goshh vad gott det är :) sedan kollade vi runt lite och jag köpte ett par skor på skopunkten för 99 kr så det kunde inte låtas bli även fast jag har typ 200 skor redan:/ thihi..men sådan är jag, kan aldrig få nog av skor :D

image163
mina fina.

när vi var klara på stan följde jag med syster hem för att umgås lite alltid lika trevligt. Och något som måste nämnas! jag åkte motorcykel idag!:O för första gången in my life skit grymt och snabbt gick det för min pappa älskar att åka snabbt :P

image164
där är min pappa med hans fina motorcykel :D

Arbetförmedlingen har inte blivit av än vi är för slöa :P men imorgon ska det ske måste ta tag i det där och imorgon ska jag även umgås med min älskling för på fredag sticker vi till ekön så sköööönt....

Kommentarer
Postat av: Karroo

va coool din pappa ser ut med sin motorcykel!! :D hihi hoppas du hade en bra helg i ekön =) Pusss!

2007-08-19 @ 14:00:04
Postat av: Emelie

hej.. jo snart bär det av. det är lite läskigt. ja som hatar o va själv. speciellt o sova själv. men men det är bara o vänja sig. va ska du göra nu då? Du får jättegärna komma ner o hälsa på! Skulle bli jätteglad :) hihi. händer i veckan då? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback