Kaos.

Det är kaos hemma hos Elin Fredriksson.
Det var folk här igår och jag var osocial. Flåt men jag kunde inte hålla mina ögon öppna.
Päronen har varit borta vilket förklarar detta kaos. Snart blir det städning för snart är de hemma.

I fredags vandrade vi till hugo, trevligt med trevligt folk. Sen hamnade jag på otten med javier vilket inte var planerat men roligt. Slutade med att vi stod i klocket utan min hemmanyckel så onykter som jag var tog jag cykeln och cyklade hema till karro för att hämta mina grejjor för att sedan kunna öppna dörren till mig och min kärlek och sedan möta john blund ...men det vart inte många timmar och därför kunde jag inte hålla mina ögon öppna igår. Så nu vet ni.

Elin ser ganska annorlunda ut nu för hon har klippt sig. Frisyren skiljer sig helt från den förra tråkiga! vissa tycker det är snyggt, vissa tycker det är konstigt men det struntar jag i för jag trivs:)

En tatuering ska snart komma på plats också. Efterlängtat!

Nu väntar damstrasan...chusss

image153 image155
jag i fredags.





Kommentarer
Postat av: Emelie

hej tjejen. ska du ut nått idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback