hoho

har inte orkat skriva här men tänkte ta mig en stund nu. Kom hem från bulgarien för exkt en vecka sen idag, det var jätte bra därborta. Mycket bad,solning och shopping- me like. När ja kom hem var syster, richar och min älskling hemma och överraskade oss:) så grillade vi korv och hade det mysigt.

Sen ja kom hem har jag umgåts massor med javi, blivit sjuk och sen smittad älsk oxå :/ dumma mig. Nu är jag typ frisk lite snorig bara. Igår var jag på stan me karro och så kollade vi på film med maria och så sov ja hemma hos karro sen idag blev det ännu mera stan och mer shopping :D sen har vi grattat pappa som tog motorcykel kortet idag- GRATTIS du är bäst!<3

Nu väntar jag på att karro ska höra av sig för vi ska på utebion mohoho karro ville se filmen, själv har jag sett den redan men va gör man inte för vänner ;D kattis ska också med så kul :D
och på fredag äre utgång med tjejorna det ser vi fram emot :)

Lite pics från bulgarien.

image141image142

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad mysigt . Kan du inte lägga ut lite flera bilder gumman skulle vara roligt att se :)

2007-08-02 @ 19:05:28
Postat av: elutt

ahh de kan ja göra..men vem äre som skrev de? :P

2007-08-03 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback